Будь-ласка, введіть контакти та наш адміністратор вам зателефонує
Ерготерапія – це особлива область медицини, і деякою мірою, мистецтво про те, як допомогти дітям, які мають деякі обмеження здоров'я, брати участь в діяльності, що має для них значення, через цілеспрямовану активність.
Ерготерапевт – фахівець із розвитку чи відновлення соціальних, побутових, робочих, функціональних та рухових навичок у дітей з обмеженими можливостями. Аналізує та працює над такими показниками, як сила, увага, координація, організація та самообслуговування
Ерготерапевт працює з такими дітьми
Ерготерапевт працює з такими дітьми
ДЦП
ортопедичні травми
ураження кісток
травми хребта
когнітивні порушення
аутизм
синдром дефіциту уваги з гіперактивностю
депресія, тривога, тощо
Цілі ерготерапії
Цілі ерготерапії
Навчити дітей самостійності!
У дітей основні завдання це: самообслуговування (харчування, туалет, одягання), продуктивність (відвідування навчальних закладів, школа садок, гуртки) та відпочинок (гра, улюблені заняття та хобі).
Тому ерготерапевт допоможе дитині стати більш соціально активною, отримати можливість реалізовувати свій потенціал.
Для когось це може бути здатність повністю одягнути себе, піти до туалету, вчитися в колективі, а для когось великим досягненням стане можливість просто утримувати ложку. Усе це дуже індивідуально!
Як проходять заняття з ерготерапевтом
Як проходять заняття з ерготерапевтом
1
Спочатку спеціаліст виділяє обмеження, що впливають на якість життя дитини
2
Спілкується з батьками стосовно соціальної взаємодії дитини, умови проживання та навчання
3
Спеціаліст складає індивідуальну програму реабілітації відповідно до діагнозу та завдань, щоби вивести дитину на її максимальний рівень функціонування, самостійності в тій чи іншій сфері діяльності
Результати від занять
Результати від занять
Тонкі рухові навички: координація дрібних м'язів руки (зазвичай, у координації з очима). Щоб дитина мала можливість тримати в руках, стискати, рухати та досліджувати навіть невеликі предмети. Тонкі рухові навички використовуються в таких видах діяльності, як письмо, шнурування, годування та використання ножиць.
Готовність до навчання та школи: перш за все, це поведінка за партою, малювання, виготовлення аплікацій. Та найважливіше – виконання інструкцій та завдань.
Навички самообслуговування: можливість самостійно їсти, провести маніпуляції з ножем, одягання (шнурування, защіпання гудзиків), самостійне використання ванної кімнати (особиста гігієна та туалет).
Навички гри: відгадування логічних головоломок, творчі, соціальні та комунікативні вимоги.
Наші фахівці знають, як потрібно адаптувати середовище під дитину, щоб вона відчувала себе комфортно та самостійною! Психологічно для дитини дуже важливо, щоб вона могла сама про себе подбати. Тому ми докладаємо максимум зусиль, щоб посприяти цьому!